پاسخ ورک بوک Advanced کانون زبان ایران

طبقه بندی موضوعی

لیســـنینـــگ های اصلـی کتــاب ADVANCED 1

 

لسنینگ های اصلی کتاب advanced 1

 

 

توضیحـــــات : فایل مربوطه حاوی تمامی لیسنینگ های کتاب اصلی Advanced 1 اعم از Listenig Task 1 و mini-Listening میباشد که تنها در اختیار مدرسان کانون قرار میگیرد،

با این حال این فایل به جهت ارتقای آمادگی برای پاسخگویی در کلاس و بالا بردن نمره کلاسی برای عرضه به شما زبان آموزان عزیز گردآوری شده و در اختیارتان قرار گرفته است.

 

 

لینک فایل کامل:

              AD1-Listening task 1   | حجم : 53 MB          

دانلود

 

    AD1-mini-Listening | حجم : 18 MB

دانلود

نظرات (۳)

سلام

من پول را پرداخت کردم ولی نتونستم فایل رو دریافت کنم باید چیکار کنم؟

پاسخ:
سلام 
بله پرداخت شما موفق بود ، با توجه به محدودیت تلگرام لطفا ایمیلتون رو بفرمایید تا فایلهارو براتون ارسال کنم.
سلام . من 1 و 2 را خریدم لطفا هر چقدر از لیسینینگ های کانون دارید بگزارید . حتی دوره high intermediate  را که لازم دارم.( منطورم لیسینینگ های سر کلاس است)

پاسخ:
سلام ، برای دریافت لیسنینگ های دوره‌ High و قبلتر با آیدی تلگرام iliadv@ در ارتباط باشید.
ایوالله . آیا برای advance 2 ,3  را هم دارید
پاسخ:
سلام ، تا اینجا فقط ادونس 1 و 2 بدستمون رسیده!! هرموقع فایل اد 3 دستمون اومد بلافاصله رو وبلاگ قرار میگیره دوست عزیز!!
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی