پاسخ ورک بوک Advanced کانون زبان ایران

طبقه بندی موضوعی

پاسخ کامل ADVANCED 1 Student's book 

پاسخ استیودنت بوک ADVANCED 1

 

فایل پاسخ استیودنت بوک ADVANCED 1 , تمام بخش هایی که نیاز به پاسخ توسط زبان آموز دارد را داراست، که شامل :

ORIENTATION , WARMING UP , DISCUSSING THE PASSAGE , DEVELOPING THE TOPIC , FOLLOW UP , ACTIVITY

همچنین طبق انتظار شما به دو بخش اصلی کتاب یعنی PROGRESS CHECK 1 & 2 نیز پاسخ داده شده است.

 

دانلود رایگان شد: 

لینک دانلود

ACTIVITY

DEVELOPING THE TOPIC

DISCUSSING THE PASSAGE

FOLLOW UP

ORIENTATION

PROGRESS CHECK 1 & 2

WARMING UP

student book advance 1

student book advanced 1

student book ادونس 1

student's book advanced 1

استیودنت بوک ادونس 1

جواب progress check 1 advanced 1

جواب progress check 1 ادونس 1

جواب progress check 2 advanced 1

جواب progress check 2 ادونس 1

جواب student book advanced 1

جواب استیودنت بوک ADVANCED 1

جواب کامل progress check 2 advanced 1

جواب کتاب اصلی ADVANCED 1

حل student book advanced 1

حل student's book ADVANCED 1

حل student's book advance 1

حل student's book ادونس 1

حل student's book ادونس یک

حل استیودنت بوک ADVANCED 1

دانلود جواب student book advanced 1

دانلود جواب استیودنت بوک ADVANCED 1

دانلود جواب استیودنت بوک advance 1

دانلود جواب استیودنت بوک ادونس 1

دانلود حل استیودنت بوک ADVANCED 1

دانلود حل تمرینهای student's book کانون زبان ایران advanced 1

دانلود رایگان جواب استیودنت بوک advanced 1

دانلود رایگان جواب استیودنت بوک ادونس 1

دانلود پاسخ استیودنت بوک ADVANCED 1

فایل رایگان پاسخ استیودنت بوک ADVANCED 1

فایل پاسخ استیودنت بوک ADVANCED 1

پاسخ activity ادونس 1

پاسخ استیودنت بوک ADVANCED 1

پاسخ تمرینات کتاب استیودنت بوک advance 1

پاسخ تمرینات کتاب استیودنت بوک advanced 1

پاسخ درست progress check 2 advanced 1

پاسخ رایگان استیودنت بوک ادونس 1

پاسخ کامل ADVANCED 1 Student's book

پاسخ کامل student book advanced 1

نظرات (۸)

ببخشید گفتید لینک رایگان شد ولی مال من دانلود نمیشه

 

من فایل رو دانلود کردم رمز هم دارم اما باز هم ارور میده.!!
پاسخ:
سلام
احتمالا یا رمز رو اشتباه وارد میکنید و یا فایل ناقص دانلود شده، 
لطفاً با تلگرام به من پیام بدید.
با سلام.
من فایل استیودنت بوک رو دیروز خریداری کردم...ولی لینکش به ایمیل نیامده
پاسخ:
سلام
سپاس از پرداختتون ، فایل دومرتبه به ایمیل شما ارسال شد.
موفق باشید
سلام من فایل رو خریداری کردم ولی رمز رو یادم رفته 
لطفا رمز رو برام ارسال کنید
پاسخ:
سلام ، رمز فایل به ایمیل شما ارسال شد.
  • مهدی شالچی
  • ببخشید رمز فایل ad1 student چیه
    پاسخ:
    سلام
    رمز فایل به شما ایمیل شد.
    خواهش میکنم رمز پی ادف فایل که دانلود کردم و بفرستید   دستم اشتباهی رفت روی صفحه دیگه  رمز رو نتونستم یاد داشت کنم  5000 تومان رو هم پرداخت کردم خواهش برام ارسال کنید .
    پاسخ:
    سلام،
    فایل‌ها به همراه رمزشان به ایمیلتان ارسال شد.
    موفق باشید
    Agha mn advance 1 student booko gereftam passwordo ndrm alan faramosh kardm chi kar konm?
    پاسخ:
    سلام
    رمز فایل به ایمیل شما ارسال شد.
    سلام خسته نباشید.
    من این فایل رو خریداری و دانلود کردم اما پسوردش رو یادم رفته..وقتی الان میخوام فایل پی دی اف رو باز کنم پسورد میخواد که یادم رفتش..پسوردش چیه؟
    پاسخ:
    سلام و وقت بخیر
    رمز فایل به ایمیل شما ارسال شد.
    موفق باشید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی