پاسخ ورک بوک Advanced کانون زبان ایران

طبقه بندی موضوعی

 

پاسخ ورک بوک لول Advanced 1 تهیه شده و آماده میباشد.

 

پاسخ ورک بوک لول Advanced 1

دانلود رایگان شد: 

لینک دانلود

advanced

advanced 1

advanced 1 workbook answers ili

ili

ili advanced 1 workbook

ili workbook answers

workbook کانون زبان

ادونسد 1

ادونسد یک

جواب advanced

جواب advanced 1 workbook کانون زبان

جواب workbook advanced 1

جواب تمرین های کتاب advanced 1

جواب ورک بوک advanced 1

جواب ورک بوک ili

جواب ورک بوک ادونس 1

جواب ورک بوک ادونس 1 رایگان

جواب کتاب های کانون زبان

جوابworkbookکانون زبان

حل ورک بوک advanced 1

حل ورک بوک advanced 2

دانلود جواب workbook advanced 1

دانلود جواب workbook کانون زبان

دانلود جواب ورک بوک advance1

دانلود جواب ورک بوک advanced 1

دانلود جواب ورک بوک advanced 2

دانلود جواب ورک بوک advanced 3

دانلود جواب ورک بوک کانون زبان

دانلود جواب ورک بوک کانون زبان ایران

دانلود جواب کتاب های کانون زبان

دانلود جواب کتب کانون زبان

دانلود حل تمرینهای workbook کانون زبان ایران advanced 1

دانلود حل ورک بوک advance 1

دانلود رایگان جواب ورک بوک advanced 1

دانلود ورک بوک ادونس1

دانلود ورک بوک ادونسد 1

دانلود پاسخ advanced 1

دانلود پاسخ workbook Advanced 1

دانلود پاسخ ورک بوک Advanced 1

لول ادونسد

ورک بوک advanced

ورک بوک advanced 1

ورک بوک advanced 2

ورک بوک advanced 3

ورک بوک advanced لول

پاسخ workbook کانون زبان ایران

پاسخ ورک بوک

پاسخ ورک بوک Advanced 1

نظرات (۱۱)

سلام pdfبرام ارسال شده ولی هرچی دانلود فاللو میزنم برام باز نمیکنه صفحه ایو
مشکل چیه؟
پاسخ:
سلام
لطفاً با تلگرام به من پیام بدید تا راهنماییتون کنم
رمزم یادمه ولی ارور میده غلطه
پاسخ:
سلام
لطفا با تلگرام به بنده پیام بدبد تا راهنماییتون کنم
سلام
متاسفانه رمز فایل workbook رو فراموش کردم . لطفا اگه امکانش هست به ایمیلم بفرستید.
پاسخ:
سلام
لطفا به inbox ایمیل خود مراجعه کنید
سلام رمزو فراموش کردم لطفا برام بفرستید.
پاسخ:
سلام
لطفاً یا ایمیلتون رو وارد کنید که براتون بفرستم و یا اینکه به آیدی تلگرام بنده پیام بدید. iliadv@
سلام من پس وردم رو فراموش کردم امکانش هست مجدد برام بفرستید؟ 
با تشکر

پاسخ:
سلام
پسورد به ایمیل شما ارسال شد.
موفق باشید
سلام 
من پسورد فایل رو فراموش کردم یادداشت کنم.امکانش هست که دوباره به من بگید.
پاسخ:
سلام، رمز فایل به ایمیلتون ارسال شد.
موفق باشید
  • محمد راحمی
  • سلام.من الان فایل وورک بوک رو دارم ولی رمز فایل یادم رفته.چکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام 
    رمز فایل به ایمیلتون ارسال شد.
    ببخشیى رمز فایل رو میشه بدید یادم رفته ایمیلمم پاک کردم چکار کنم


    پاسخ:
    سلام 
    رمز فایل به ایمیلتون ارسال شد.
    رمز فایلو میشه بگین..لازم دارم...یادم رفته

    پاسخ:
    رمز فایل به ایمیل شما ارسال شد
    pasokhe student book ra nadarid
    پاسخ:
    سلام ، نه متاسفانه فعلا موجود نیست. 

    thank you so much
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی