پاسخ ورک بوک Advanced کانون زبان ایران

طبقه بندی موضوعی

  

لسنینگ های اصلی کتاب advanced 2

 

 

  فایل مربوطه حاوی لیسنینگ های اصلی کتاب ADVANCED 2 ، بخش های  Listenig Task 1  و  mini-Listening  میباشد که تنها در اختیار مدرسان کانون قرار میگیرد،

  با این حال این فایل به جهت ارتقای آمادگی و نمره شما زبان آموزان عزیز گردآوری شده و در اختیارتان قرار گرفته است.

لینک فایل های کامل:

              AD2-Listening task 1   | حجم : 73 MB          

دانلود

 

    AD2-mini-Listening | حجم : 20 MB

دانلود

نظرات (۴)

سلام میشه لطف کنید فایل صوتی لیسینیگ‌ درس ۴ ادونس ۲ هم بذارید . من هر چی روی لینک میزنم که دانلودش کنم‌ باز نمیشه

 

با سلام و وقت بخیر. بنده فارغ التحصیل ممتاز کانون زبان هستم و پاسخ درست و کامل تمامی کتابهای کانون رو دارم در صورت تمایل میتونم با شما همکاری کنم.
با تشکر.
پاسخ:
سلام
چه عالی، ممنون میشم به آیدی تلگرام بنده پیام بدید iliadv@

سلام
می خواستم بدونم امکانش هست که متن لیسنینگ ها رو هم قرار بدید؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه فعلا برایمان مقدور نیست متن لیسنینگ هارو بنویسیم!
 در صورتی که شما و یا سایر دوستان تمایل به همکاری داشتید لطفا با آیدی تلگرام بنده در تماس باشید.      iliadv@
با سلام
لطفا لیسینینگ های ادونس 3 هم بزارید
پاسخ:
سلام
تا الان که موفق به تهیه اش نشدیم، در صورتی که بدستمون برسه بلافاصله رو وبلاگ قرار میگیره دوست عزیز.
موفق باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی